torsdag den 19. juli 2012

En sprælle kanin


Beklager på forhånd billedkvaliteten på disse billeder;
mit kamera var løbet tør for batteri, så billederne er taget her i aftenslyset, da batteriet igen var opladet.

Faldt en dag over denne kanin-sprællemand, som man kunne printe ud fra nettet.
Jeg har forstærket papiret med mønstret scrapbooking papir på bagsiden, inden jeg klippede ud.
Kaninen er samlet med farvede clips.


Snoren, der er brugt, er almindelig bomuldsgarn, og der er sat en filtkugle i enden til at trække i.
Snoren til ophæng er sat fast med maskingtape.

Kaninen er fundet HER
-husk at scrolle lidt ned, så kommer dem.

6 kommentarer:

  1. Gud hvor er den fin Heidi - Den skal jeg da vist også have "bragt til live" :-) Håber du nyder sommeren!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih ja, den er SÅ fin. Og selvom børn kan få alt mulig fantastisk nyt legetøj idag, så kan en sprællemand/kanin stadig betage. Om ikke nadet, så er den bare så smuk at have hængende:-) Knus Heidi

      Slet
  2. Hold nu op! Sikke fine detaljer! Det skal jeg huske.. god ide at gøre lidt ud af bagsiden også, det ser jo helt proft ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, jeg rødmer helt- jeg kan ikke lade være at ting skal se fine ud- jeg er en forfærdlig perfektionist:-) Men den er bare så sød, den kanin. Knus Heidi

      Slet
  3. Ej hvor er den bare skøn. Sikke et godt fund :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er bare så skøn- helt sådan vintage agtig. Og havde min datter været lidt større kunne hun selv klippe den ud også. Jeg forestiller mig, at når hun bliver større, kan den printes ud og limes på papir, og så kan hun give den som sammel-selv gave til veninderne. Knus Heidi

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...